Dodaj się!

Bardzo Was proszę, jeśli czytacie mój blog - DODAJCIE SIĘ DO OBSERWATORÓW! Poniżej kliknijcie "obserwuj" a potem wybierzcie konto! DZIĘKI !

Miss Stardoll World 2013 - zagłosuj na mnie!

Gry ubieranki na Stardoll

17 stycznia 2010

Darmowe Superstar!

TXT SUPERSTAR na numer 72240

FOR SUPERSTAR na numer 74240

TXT SUPERSTAR na numer 76550

FOR SUPERSTAR na numer 79550

FOR SUPERSTAR na numer 91909

Spróbujcie wysłać jednego z tych smsów. Różnica jest taka, że za pierwszym dostaje się ok. 100 stardollarów, a za ostatnim ok. 500 i jest się ss. Znalazłam na internecie podam wam stronę, spróbujcie. Możliwe że działa, jeśli to prawda piszcie w komentarzach :P Pamiętajcie o spacji :P

Tu to znalazłam kliknijcie i zobaczcie że tam piszą że to działa :P

UWAGA !!! Dużo osób pisze tutaj i do mnie na Stardoll, że dostaliście sms z jakimś kodem. Ja ten kod znalazłam w internecie i nie wiem gdzie ten kody wpisać. Jeśli chcecie, poszukkajcie w internecie. Przykro mi, że nie mogę wam pomóc. Mi ten kod też przychodził ... ale nie wiem gdzie go wpisać.

31 komentarzy:

  1. To kase zżera !!! mi 3.66 zeżarło !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. mi przyszedł jakiś kod co mam z nim zrobić ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej ale to naprawdę działa?

    OdpowiedzUsuń
  4. Marysia a czy byś mi mogła napisać ten kod?

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.zapunktuj.pl/rejestracja,13941.html


    Na tej stronce po zarejestrowaniu się można zdobywać punkty,wymieniać na doładowania tlefonu,które możecie przeznaczyć na doładowania superstar!

    OdpowiedzUsuń
  6. mi zadziałało na serio tylko gdzie to hasło wpisać

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi Zadziałało ale gdzie to hasło wpisać

    OdpowiedzUsuń
  8. Napisz na ten email: anai12326@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale lol 10.00 zł mi zeżarło!

    OdpowiedzUsuń
  10. gdzie ten kod wpisac !!! Loool

    OdpowiedzUsuń
  11. gdzie wpisać kod mi to nie działa

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie róbcie tego!!! To i tak nie działa!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten kto dostał kod niech napisze mi go na gg (441702) wraz ze swoim numerem telefonu (nie będę dzwonić i nikomu nie podam)numer jest mi potrzebny żeby określić gdzie masz go wpisać .
    P.S. pisz nawet jak będę niedostępna, a postaram się jak najszybciej odpisać : D

    OdpowiedzUsuń
  14. czy ta strona www.zapunktuj.pl jest bezpieczna ?? nie kradnie kasy ???

    OdpowiedzUsuń
  15. zrób to, jeśli nie masz pieniędzy na telefoNIE !!!! =D

    OdpowiedzUsuń
  16. A Mi Dacie Kody Na Meble ???? aLBO iNNE?????? pROSZE !!!!
    XD =D =P

    OdpowiedzUsuń
  17. To mi zżarło całe moje 300 zł na komórce i niemam ss.OSTRZEGAM!!!NIE RÓBCIE TEGO!!!MÓWIĘ NA SERIO!!!BO TO I TAK NIE DZIALA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie róbcie tego! to służy żeby wasze konto przejąć, albo kase wam odciągnie!!!!!!!!NAPRAWDĘ! Nie dajcie się nabrać :O

    OdpowiedzUsuń
  19. Te kody wpisuje się jak jest awansuj na ss to klikamy i na samym dole doładowań jest właśnie miejsce do wpisania kodu

    OdpowiedzUsuń
  20. Na a te kody są fałszywe baba podała je tylko bo jesteśmy naiwni bo weszłam na stronkę skąd to wytrzasnęła

    OdpowiedzUsuń
  21. tam pisze że to oszustwo

    OdpowiedzUsuń
  22. zapraszam do mojego apartametu na stardoll i głosujcie na mnie na cg covergirls dajcie co dziennie 5gwiazdek i zachecajcie do głosowania na misklacie moje konto na stardoll to misklacia ok zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  23. http://darmowess.blogspot.com/
    tu jest dobry sposob, mi zadzialal ! wkoncu ktos kto nie oszukuje !

    OdpowiedzUsuń
  24. A ten sms jest za 0 zł?

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej ja wiem jak to się robi napiszcie na moje gg podajcie mi kod i numer telefonu a ja wam powiem, pozdrawiam. GG(39985560)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie róbcie tego bo najpjerw zeżre wam 3.66 jak ktoś napisał a potem codziennie po 3.66! Zeżre wam cała kasęz telefonu !!!!!!! Róbcie co chcecie ale ja OSTRZEGAM!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Superstar Generator tylko tu
    http://superstarforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Superstar Generator tylko tu
    http://superstarforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Pytania? Opinie? KOMENTUJ!