Dodaj się!

Bardzo Was proszę, jeśli czytacie mój blog - DODAJCIE SIĘ DO OBSERWATORÓW! Poniżej kliknijcie "obserwuj" a potem wybierzcie konto! DZIĘKI !

Miss Stardoll World 2013 - zagłosuj na mnie!

Gry ubieranki na Stardoll

14 lipca 2013

Stylizacje

Moda jest głównym tematem na Stardoll. Większość osób tylko dlatego tam wchodzi - aby poeksperymentować ze strojem. 

Od dzisiaj codziennie będę wybierała jedną waszą lalkę do stylizacji. ZA DARMO! Wystarczy zgłosić się w komentarzu pod tym postem - umieścić w nim waszą nazwę na Stardoll. Możecie pisać też do mnie na Stardoll!
Warunki są dwa - być PUBLICZNYM obserwatorem bloga i chociaż raz być SuperStar na Stardoll lub mieć bardzo dużo ciuchów. Zaczynamy!

Dzisiaj macie screena z konta ilcia2 - mojej koleżanki. Stylizacja została wymyślona przeze mnie.


bluzka - IT GIRLS
spódnica - IT GIRLS
pasek - Bonjour Bizou
kurtka - Miss Sixty
szpilki - tingeling
torebka - Bonjour Bizou
okulary - Killah

49 komentarzy:

  1. missmaryniunia

    OdpowiedzUsuń
  2. klaudiusia1blue

    OdpowiedzUsuń
  3. FrugoRock :**

    OdpowiedzUsuń
  4. klaudusia2198

    OdpowiedzUsuń
  5. tini2233 nie byłam SS ale mam 32lvl. i dużo ciuczów i darmówek :))
    mam nadzieję że wystylizujesz mnie i zapraszam na bloga o darmówkach na stardoll-u nazywa się
    dar-w-sta.blogspot.com
    ZAPRASZAM SERDECZNIE !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. tini2233 nie byłam SS ale mam 32lvl. i dużo ciuczów i darmówek :))
    mam nadzieję że wystylizujesz mnie i zapraszam na bloga o darmówkach na stardoll-u nazywa się
    dar-w-sta.blogspot.com
    ZAPRASZAM SERDECZNIE !!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Pytania? Opinie? KOMENTUJ!