Dodaj się!

Bardzo Was proszę, jeśli czytacie mój blog - DODAJCIE SIĘ DO OBSERWATORÓW! Poniżej kliknijcie "obserwuj" a potem wybierzcie konto! DZIĘKI !

Miss Stardoll World 2013 - zagłosuj na mnie!

Gry ubieranki na Stardoll

28 maja 2011

WIELKI KONKURS!

UWAGA! Z okazji tego, że na blogu już jest 50 obserwatorów, obiecałam zorganizować WIELKI KONKURS! Polega on na tym, aby urządzić MÓJ pokój!
INSTRUKCJA:
1. MUSISZ BYĆ OBSERWATOREM BLOGA!
2. Wchodzimy TU i dekorujemy ten pokój w którym się znajdziemy. Są już tam rzeczy, których macie użyć. Niektóre możecie wynieść, itp. Dekorujecie go wg własnego pomysłu. Pokój jest koloru różowego.
3. Robimy screena i wysyłamy go na adres kodynastardollprincessvan7@wp.pl (zdjęcie pokoju i wasz nick na Stardoll)
4. Zgłaszamy się pod tym postem.
5. Czekamy na odpowiedź (czas macie do 15 czerwca)

Nagrodą są niespodzianki (duużo!) Watro brać udział w tym konkursie! Serdecznie zapraszam!
P.S. Z jakimi kolwiek wątpliwościami zgłaszajcie się do mnie na Stardoll lub gg 19481986.


UWAGA! KONKURS WYGRAŁA .TUSIA! GRATULUJĘ TWÓRCZOŚCI. NAGRODĄ JEST OCZYWIŚCIE ZROBIENIE MOJEGO APARTAMENTU WG JEJ POMYSŁU, WPIS DO KG, ALBUMU I SCENERII, WSZĘDZIE OCENY 5/5. GRATULUJĘ!

7 komentarzy:

  1. ja niestety niemoge ;(
    ale codziennie wchodze na ten blog
    i przy okazji zapraszam na moje konto na stardoll nick to: Niebieskaroki

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu nie możesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Oto apartament :)
    LINK : http://zapodaj.net/86ab4219a90b.bmp.html

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się mój e mail to inna61@op.pl Wysyłam pracę

    OdpowiedzUsuń
  5. HALO! Kiedy wyniki? już powinny być.

    OdpowiedzUsuń
  6. przecież są na dole w tym poście!

    OdpowiedzUsuń

Pytania? Opinie? KOMENTUJ!