Dodaj się!

Bardzo Was proszę, jeśli czytacie mój blog - DODAJCIE SIĘ DO OBSERWATORÓW! Poniżej kliknijcie "obserwuj" a potem wybierzcie konto! DZIĘKI !

Miss Stardoll World 2013 - zagłosuj na mnie!

Gry ubieranki na Stardoll

14 lipca 2013

Ankieta

Witajcie! Z racji tego, że chciałabym urozmaicić blog i nie dodawać tylko darmówek zorganizowałam ankietę dla Was. Bardzo chcę poznać waszą opinię na temat mojego bloga - czy wam się podoba, co można zmienić i co dodać - spoilery, oceny stylizacji itp. Na wszystkie wasze pomysły czekam z niecierpliwością!

Wyżej umieściłam ankietę - możecie zaznaczyć w niej kilka opcji a inne pomysły umieszczajcie w komentarzach! 

Druga sprawa to konkursy. Jak wiecie większość z nich jest fundowana przez jakichś sponsorów lub blog sam na siebie zarabia poprzez rekalmy. Ja narazie takiej możliwości nie mam - jak wiecie nawet nie jestem SuperStar na Stardoll, nie mam dużo stardollarów. Jeśli na blogu będzie więcej obserwatorów może zacznę się interesować tymi sprawami i poszukam jakiegoś wyjścia. Mogę Wam obiecać, że jakiś konkurs pojawi się, gdy uzbieram 200 obserwatorów!

Dziękuję za poświęconą uwagę, jak coś piszcie na stardoll - princessvan7 lub w komentarzach!
Czekam na Wasze pomysły!

Pozdrawiam, princessvan7

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pytania? Opinie? KOMENTUJ!