Dodaj się!

Bardzo Was proszę, jeśli czytacie mój blog - DODAJCIE SIĘ DO OBSERWATORÓW! Poniżej kliknijcie "obserwuj" a potem wybierzcie konto! DZIĘKI !

Miss Stardoll World 2013 - zagłosuj na mnie!

Gry ubieranki na Stardoll

16 lipca 2013

Jak zmienić proxy w Google Chrome?

Dostałam od Was kilka pytań jak zmienia się proxy i przygotowałam taki mały poradnik. Dzisiaj zmieniamy proxy w przeglądarce Google Chrome, niedługo dodam także z Mozilli Firefox.

1. Lewym przyciskiem myszki naciskamy na klucz znajdujący się w prawym górnym rogu.
2. Klikamy "Ustawienia"


3. Na samym dole jest napis "Pokaż ustawienia zaawansowane". Klikamy na niego.
4. Pojawi nam się okno, szukamy napisu SIEĆ i takie coś "program Chrome używa do łączenia się z siecią ustawień serwera proxy z systemu Twojego komputera". Kilkamy na napis poniżej "ZMIEŃ USTAWIENIA SERWERA PROXY"
5. Pojawi się nowe okno, wybieramy zakładkę POŁĄCZENIA i klikamy na "Ustawienia sieci LAN"



6. Zaznaczamy opcję "Użyj serwera proxy ..." (klikamy w kwadracik). Następnie wpisujemy IP - czyli początkowe numery i PORT podany w poście o darmówkach.
7. Kilkamy OK.



UWAGA! Po wykonaniu darmówki usuwamy proxy odznaczając kwadracik opisany w punkcie 6! Czasem należy też włączyć i wyłączyć przeglądarkę, aby proxy zaczęło działać.

POMOGŁAM?

1 komentarz:

Pytania? Opinie? KOMENTUJ!