Dodaj się!

Bardzo Was proszę, jeśli czytacie mój blog - DODAJCIE SIĘ DO OBSERWATORÓW! Poniżej kliknijcie "obserwuj" a potem wybierzcie konto! DZIĘKI !

Miss Stardoll World 2013 - zagłosuj na mnie!

Gry ubieranki na Stardoll

28 sierpnia 2013

Darmówki z My Littles PetShop - DARMÓWKI sierpień 2013

1. Zmień proxy na 95.154.199.100 port 443
2. Wyłącz i włącz przeglądarkę.
3. Wejdź na www.stardoll.com i zaloguj się na swoje konto.
4. Włącz sześć kart i w każdej wklej link: www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=4825936
5. Na każdej karcie naciśnij przy innym koniku PICK ME.


Dostaniemy aż 22 darmówki! Robicie? Ja już mam!

6 komentarzy:

  1. nawet fajne i ciekawe te darmówki :D a poza tym lubie my little pony x3 zrobiłam i polecam innym :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi nie chce działać, ;( Co zrobić, żeby zadziałało ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta.... jeden blog kopiuje od drugiego i tak jest... jestem ciekawa kto jest autorem oryginalnego artkułu? http://ciekawszy-stardoll.blogspot.com/2013/08/darmowki-z-my-littles-pony-22-rzeczy.html
    Na tym blogu jak i na tym podanym w linku napisane jest ''My Littles PetShop'', a wszyscy chyba wiedzą, że to My Little Pony: Equestria Girls™...

    Nie zarzucam wam/tobie, że ukradliście od nich, ale sam fakt, że ten sam błąd został popełniony dwa razy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się zmienia proxy prosze niech ktos odpisze bo ja nie wiem :(

    OdpowiedzUsuń

Pytania? Opinie? KOMENTUJ!