Dodaj się!

Bardzo Was proszę, jeśli czytacie mój blog - DODAJCIE SIĘ DO OBSERWATORÓW! Poniżej kliknijcie "obserwuj" a potem wybierzcie konto! DZIĘKI !

Miss Stardoll World 2013 - zagłosuj na mnie!

Gry ubieranki na Stardoll

06 sierpnia 2013

Potrzebuję pomocy! ;)

Bardzo Was proszę o kliknięcie serduszka w mojej Księdze Osiągnięć! To już ostatnie zadanie w Akademii, a muszę zebrać 100 serc ...

TUTAJ MACIE LINK! Kto zagłosował, niech napisze w komentarzu a ja wylosuję 1 osobę, która otrzyma 100 sm ode mnie ;)


4 komentarze:

  1. zagłosowałam
    princess99-91

    OdpowiedzUsuń
  2. dałam serce (do ostatniego projektu i do wcześniejszych projktów) i 5/5
    zizi123love123

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam
    -Abbey.B.12

    OdpowiedzUsuń
  4. dodałam do wszystkich ♥ śliczny profilek ♥

    OdpowiedzUsuń

Pytania? Opinie? KOMENTUJ!